DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2010 рік >

№ 4 (62) липень-серпень : [14]

Домівка колекції

 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера


КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PR

4

8

15

21


ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
25
30
35
41
46

МАРКЕТИНГ У СВІТІ

48
51
56
ІМІДЖ ДЕРЖАВИ

61

ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГУ


67


 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок