DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2010 рік >

№ 5 (63) вересень-жовтень : [15]

Домівка колекції

 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера


НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ ПРОГНОЗИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ

4


МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
10
14
18

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

24
29
32
39
ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ

43
48

ІМІДЖ ДЕРЖАВИ


52
   

СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ


55

МАРКЕТИНГ У СВІТІ


59

ЕКОНОМІКА ЗНАНЬ


62

В2В МАРКЕТИНГ


67

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок