DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2010 рік >

№ 6 (64) листопад-грудень : [13]

Домівка колекції

 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера


НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ ПРОГНОЗИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ

4

7


ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
10
16

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PR

24
29
36
42
ОГЛЯД РИНКІВ

46
50

МАРКЕТИНГ ФІНАНСОВОЇ СФЕРИ


54
58
   

ЕКОНОМІКА ЗНАНЬ


63

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок