DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2011 рік >

№ 1 (65) січень-лютий : [17]

Домівка колекції

 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера

НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
4

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
8
12

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PR
19
20
21
23
25
27
33

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

36
42
46
ЕКОНОМІКА ЗНАНЬ

50
54
57
УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ

62

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок