№ 2 (66) березень-квітень

 

Recent Submissions

  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    31 травня поточного 2011 року у національному культурно-мистецькому та музейному комплексі «Мистецький Арсенал» в рамках Першого міжнародного книжкового ярмарку «Книжковий Арсенал» відбулася презентація українського видання ...
  • Овсяннікова, Юлія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    У сучасному світі мати автомобіль – справді не розкіш, а необхідність. Без засобів пересування існувати складно, і це чудово всім відомо. Проблема починається лише тоді, коли людина замислюється, на якій же марці автомобіля ...
  • Сафоненко, Артем (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    У статті викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками та офіційними імпортерами. ...
  • Островерх, Сергій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    У статті розкрито сутність, проаналізовано та обґрунтовано елементи фан-маркетингу як можливого окремого напряму спортивного маркетингу, дієвого інструменту в сучасних умовах менеджменту професійного спортивного клубу.
  • Язвінська, Надія; Касперович, Ярослав (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    У статті на основі сучасних розробок у галузі маркетингових веб-комунікацій обґрунтовано зростаючу роль керованої присутності компаній та їх комунікаційної активності в інтернет-просторі. Розглянуто вплив соціальних процесів, ...
  • Чумаченко, Андрій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Соціальні мережі - модний тренд останніх років. Кожна компанія, кожен бізнес, знайомий з Інтернетом, рано чи пізно доходить висновку, що потрібно відкритивати своє представництво у соціальних мережах.
  • Дробиш, Людмила (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Загалом по Україні у 2009 р. пропозиція висококваліфікованої праці значно перевищувала попит на неї, що відобразилося на показнику навантаження на одне вільне робоче місце у розрізі окремих професійних груп і спеціальностей. ...
  • Заплотинська, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Що маємо? 1. Не відбулась комплексна реформа вищої освіти у контексті Болонського процесу, таксамо, як і поки що нерозроблені стратегії таких нововведень. 2. Офіційні звіти Міністертва освіти про національний прогрес у ...
  • Пустотін, Вадим (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Що відрізняє бренд від торгової марки? Що це за показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд? Цей тонкий момент перетворення торгової марки на бренд настає тоді, коли сприйняття покупця сформовано ...
  • Дупляк, Тетяна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    У статті досліджено сутність підприємств виставкової діяльності, розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління ними, а також запропоновано систему показників оцінки окремих аспектів діяльності виставкових ...
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Ми публікуємо четверту частину звіту про тренди молодіжного маркетингу ера "Багато багатьом". У частині 4 ми намагались розкрити основоположні принципи, притаманні ері "Багато багатьом", а також ключові молодіжні тенденції, ...
  • Устименко, Марія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Розглянуто основні аспекти формування міжнародних каналів розподілу фармацевтичних виробів з точки зору аналізу особливостей товару і специфіки умов міжнародного середовища фармацевтичного ринку Центральної i Східної Європи.
  • Окунєва, Ольга Володимирівна; Okuneva, Olga (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Традиційний маркетинг нівелює постійну зміну функцій "постачальник споживач" для однієї і тієї ж людини в процесі виробництва та обміну. Логічним постає запитання, чи взагалі позбувається людина своїх потреб у момент, коли ...
  • Лилик, Ірина Вікторівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    У січні- лютому 2010 р. УАМ восьмий раз поспіль здійснила експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2010 р. (виконаних маркетинговими дослідними агенціями на замовлення, без власних досліджень, ...
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Перша зустріч професійного клубу дослідників ринку і споживачів MRP Club при Українській Асоціації Маркетингу відбулася 14 квітня 2011 р. і проходила у конференц залі компанії Крафт Фудз Україна. Головними темами дискусії ...