DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2011 рік >

№ 2 (66) березень-квітень : [15]

Домівка колекції

 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера

НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ


4

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
7

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
14
22

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

26
29
УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ

35
ЕКОНОМІКА ЗНАНЬ

37
41
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ

46
51
СПОРТИВНИЙ МАРКЕТИНГ

55
АВТОМАРКЕТИНГ

60
64
ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

68

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок