DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2011 рік >

№ 3 (67) травень-червень : [14]

Домівка колекції

 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера


МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

4

10

13

15


ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
18
22

ДИРЕКТ-МАРКЕТИНГ

29
35
УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ

39
45
ІМІДЖ ДЕРЖАВИ

47
МАРКЕТИНГ У СВІТІ

57
ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

64
68

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок