DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2011 рік >

№ 5/6 (69) вересень-жовтень : [16]

Домівка колекції

 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера


НАШЕ ІНТЕРВ’Ю

4


НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
5

ШКОЛА — СТУДІЯ

7
11
14
16
18
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

34
29
34
КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PR

39
46
51

ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГУ


54

ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ


57

ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ


 
63

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок