DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2009 рік >

№ 1 (51) січень-лютий : [15]

Домівка колекції

 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера


НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

4


МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
13
15
19
23
28
31

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

36
37
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

42
46
49
55
ЛОГІСТИКА

59
64

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок