DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2009 рік >

№ 2 (54) березень-квітень : [14]

Домівка колекції

 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера


СЕРТИФІКАЦІЯ МАРКЕТОЛОГІВ
4

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
11
15

ОГЛЯД РИНКІВ

17
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

23
27
34
СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ

38
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ

41
47
МАРКЕТИНГ У СВІТІ

51
ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГУ

53
59
60
64

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок