DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2009 рік >

№ 4 (56) липень-серпень : [13]

Домівка колекції

 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера


МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
4
9

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PR
17
22
29

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

32
37
ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ

43
52
ОГЛЯД РИНКІВ

56
59
62
ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГУ

66

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок