DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2008 рік >

№ 2 (48) березень-квітень : [9]

Домівка колекції

Logo
 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера


МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

18


КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS
27

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

34
39
ОГЛЯД РИНКІВ

44
50
56
ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ

 
61
68

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок