DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2008 рік >

№ 3 (49) травень-червень : [11]

Домівка колекції

Logo
 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера


КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ УАМ

12

13


МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
18

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

23
29
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

36
40
   
ОГЛЯД РИНКІВ

46
УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ

53
СЕРЕДНІЙ КЛАС

57
61
ЛОГІСТИКА

68

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок