DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2008 рік >

№ 4 (50) липень-серпень : [12]

Домівка колекції

Logo
 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера


НАШЕ ІНТЕРВ’Ю

4


ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
7

ОГЛЯД РИНКІВ

12
19
28
34
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

37
ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ

 
39
43
   

СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ


51

ПРОФЕСІЯ H МАРКЕТОЛОГ


64

СЕРЕДНІЙ КЛАС В УКРАЇНІ


67

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок