DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2008 рік >

№ 6 (52) листопад-грудень : [23]

Домівка колекції

Logo
 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера


НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
4
6
8
9
9
11
12
13
14
14

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
15
20
24

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

28
33
37
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

40
45
УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ

49
53
НАШЕ ІНТЕРВ’Ю

58
СЕРЕДНІЙ БІЗНЕС

60
ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГУ

49
53

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок