Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383

Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку

Show simple item record

dc.contributor.author Зозульов, Олександр Вікторович uk
dc.contributor.author Гусиніна, Анастасія uk
dc.date.accessioned 2014-06-27T07:20:46Z en
dc.date.available 2014-06-27T07:20:46Z en
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / Олександр Зозульов, Анастасія Гусиніна // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. – С. 21-23. uk
dc.identifier.uri http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4100 en
dc.description.abstract Стаття присвячена теоретичному аналізу та практичній реалізації процесу сегментації ринку. Запропоновано дворівневий підхід до сегментації із використанням метричних і неметричних даних, проілюстрованого на прикладі ринку ламінованого підлогового покриття. Представлено деталізований структурний аналіз споживачів ринку ламіната. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» uk
dc.subject сегментація ринку uk
dc.subject цільовий сегмент uk
dc.subject кластеризація uk
dc.subject споживчий ринок uk
dc.title Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку uk
dc.type Article uk
dc.subject.udc 53_7:519.25 uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics