DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4218

Название: Маркетинг у рекламному бізнесі
Авторы: Архипова, Тетяна Василівна
Ключевые слова: маркетинг
підприємство рекламного бізнесу
рекламний продукт
ціноутворення рекламних послуг
маркетингові комунікації
канали розподілу
marketing
publicity enterprises
publicity product
pricing of advertising services
marketing communications
Submit Date: 2014-07-02T11:33:33Z
Issue Date: 5-Nov-2012
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Архипова Т. В. Маркетинг у рекламному бізнесі / Т. В. Архипова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 182–192.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто специфіку маркетингу підприємств рекламного бізнесу, визначено основні відмінності маркетингу підприємств рекламного бізнесу за принципами маркетингової діяльності та змістом елементів комплексу маркетингу.
The article investigates specific futures of the marketing among publicity companies and determines distinctions in the marketing policy of these companies from the point of an advertising activity and inuse elements.
В статье рассматривается специфика маркетинга предприятий рекламного бизнеса, определены основные отличия маркетинга предприятий рекламного бизнеса за принципами маркетинговой деятельности и содержанием элементов комплекса маркетинга.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4218
Appears in Collections:Випуск № 29
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ekon_pidpryem_29_12_(182-192).pdf380,22 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback