DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2008 рік >
№ 3 (49) травень-червень >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4496

Назва: Інтернет технології у виставковій діяльності
Автори: Ткаченко, Тетяна
Дупляк, Тетяна
Дата збереження: 2014-07-08T11:44:18Z
Дата публікації: 2008
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Ткаченко Т. Інтернет технології у виставковій діяльності / Тетяна Ткаченко, Тетяна Дупляк // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 3. – С. 23-28.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено можливості використання глобальної комп’ютерної мережі Інтернет у виставковій діяльності у формі організації віртуальних виставок, а також проаналізовано стан їхнього розвитку та обґрунтовано доцільність застосування таких засобів підприємствами виставкової індустрії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4496
Розташовується у колекціях:№ 3 (49) травень-червень

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
23 - 28.pdf96,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок