DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2008 рік >
№ 3 (49) травень-червень >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4510

Назва: Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва. Застосування проективних методик для виявлення асоціативного поля споживача
Автори: Юдіна, Наталія Володимирівна
Терещенко, Марія
Дата збереження: 2014-07-08T12:26:25Z
Дата публікації: 2008
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Юдіна Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва. Застосування проективних методик для виявлення асоціативного поля споживача / Наталія Юдіна, Марія Терещенко // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 3. – С. 53-56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4510
Розташовується у колекціях:№ 3 (49) травень-червень

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
53 - 56.pdf99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок