• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Вчені записки
  • 2013 рік
  • Випуск № 15
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Вчені записки
  • 2013 рік
  • Випуск № 15
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Теоретичні засади стратегічного маркетингового планування

Thumbnail
View/ Open
vcheni_zapysky_15_13_(103-109).pdf (406.7Kb)
Date
2013-04-16
Author
Куць, Наталія Вікторівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто питання сутності стратегії та стратегічного планування на підприємстві. Досліджено зв’язок стратегічного та маркетингового планування. Пропонуються напрями ефективного використання маркетингового планування на підприємстві.
 
This article discusses the nature of strategy and strategic planning at the enterprise. The relation between the strategic and marketing planning is researched in the paper. The directions of the effective use of marketing planning at the enterprise are presented in the work.
 
В статье рассматриваются вопросы сущности стратегии и стратегического планирования на предприятии. Исследуется связь стратегического и маркетингового планирования. Предлагаются направления эффективного использования маркетингового планирования на предприятии.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4702
Collections
  • Випуск № 15 [29]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV