Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383

Системні підходи у технологіях моніторингу в маркетингових системах управління запасами

Show simple item record

dc.contributor.author Сметанюк, Т. Б. uk
dc.date.accessioned 2014-07-15T10:47:14Z
dc.date.available 2014-07-15T10:47:14Z
dc.date.issued 2012-09-09
dc.identifier.citation Сметанюк Т. Б. Системні підходи у технологіях моніторингу в маркетингових системах управління запасами / Т. Б. Сметанюк // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 123–129. uk
dc.identifier.uri http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4745
dc.description.abstract У статті розглянуто можливості вдосконалення методології маркетингового моніторингу на базі принципів системності. На прикладі сфери управління запасами проаналізовано проблеми та варіанти запровадження кращих приктик у діяльності українських підприємств. uk
dc.description.abstract Possibilities of perfection of the marketing monitoring methodology and realization of system principles are considered in the article. The examples of control sphere of inventories are worked out in the paper. Problems and variants of introduction of the best practices are analysed in the work. en
dc.description.abstract В статье рассмотрены возможности совершенствования методологии маркетингового мониторинга и реализации принципов системности. Проанализированы проблемы и варианты внедрения лучших практик в деятельности украинских предприятий. Проработаны примеры сферы управления запасами. ru
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана» uk
dc.subject моніторинг uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject запаси uk
dc.subject інформаційно-аналітичне забезпечення uk
dc.subject розвиток підприємства uk
dc.subject monitoring en
dc.subject marketing en
dc.subject supplies en
dc.subject information and analytical providing en
dc.subject development of enterprise en
dc.subject мониторинг ru
dc.subject маркетинг ru
dc.subject запасы ru
dc.subject информационно-аналитическое обеспечение ru
dc.subject развитие предприятия ru
dc.title Системні підходи у технологіях моніторингу в маркетингових системах управління запасами uk
dc.type Article uk
dc.subject.udc 65.014.1 uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics