Show simple item record

dc.contributor.authorШафалюк, Олександр Казимировичuk
dc.date.accessioned2014-07-15T12:40:44Z
dc.date.available2014-07-15T12:40:44Z
dc.date.issued2012-09-16
dc.identifier.citationШафалюк О. К. Особливості маркетингу послуг фінансових, логістичних, туристичних, будівельних, торговельних, освітніх, медичних та інфраструктурних компаній / О. К. Шафалюк // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 190–195.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4758
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальним проблемам теоретичних, методичних і практичних аспектів щодо розвитку системи маркетингу на ринку послуг. У роботі обґрунтовано роль і значення маркетингу послуг; систематизовано в межах окремих напрямків фактори, що визначають розвиток сфери послуг; запропоновано моделі, які дозволяють підвищити ефективність діяльності підприємств.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the topical issues of theoretical, methodological and practical aspects of the marketing system in the services market; the role and importance of marketing services is justified; the factors that determine the development of services are systematized within the individual areas; the models that will improve the efficiency of enterprises are proposed in the paper.en
dc.description.abstractСтатья посвящена актуальным проблемам теоретических, методических и практических аспектов развития системы маркетинга на рынке услуг. В работе обосновано роль и значение маркетинга услуг; систематизированы в пределах отдельных направлений факторы, которые определяют развитие сферы услуг; предложены модели, которые позволяют повысить эффективность деятельности предприятий.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпослугиuk
dc.subjectпроцесuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectservicesen
dc.subjectprocessen
dc.subjectmodelen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectмаркетингen
dc.subjectуслугиen
dc.subjectпроцессen
dc.subjectмодельen
dc.subjectэффективностьen
dc.titleОсобливості маркетингу послуг фінансових, логістичних, туристичних, будівельних, торговельних, освітніх, медичних та інфраструктурних компанійuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658:330.131.5uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record