№ 1-2 (82-83)

 

Recent Submissions

  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    6 березня в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут» відбулася фінальна частина Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу в рамках VIII Всеукраїнської науково-практичної ...
  • Дигун, Ольга (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
  • ДіСтефано, Джон; Хосфорд, Крістофер; Белл, Нік (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    У січні 2013 року, компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу, які беруть активну участь в цифровому маркетингу, про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час ...
  • Гребньов, Георгій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    У статті запропоновано вирішення проблеми визначення сфери діяльності, де необхідна концентрація стратегічних ресурсів будівельного підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності за сучасних умов. Пропонується ...
  • Жегус, Олена; Михайлова, Марія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    В сучасних умовах ресторанний бізнес в Україні є одним з найбільш перспективних елементів індустрії туризму та гостинності, який демонструє стабільну динаміку розвитку.
  • Ткаченко, Егор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    Данная статья содержит анализ проблемы оценки эффективности маркетинговой деятельности в условиях агрегированного уровня данных – то есть в условиях отсутствия данных про транзакции, а также про факт воздействия рекламы ...
  • Язвінська, Надія; Єлісова, Ірина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    В статті розглянуто сучасний підхід в побудові стосунків зі споживачами та просуванні компанії в мережі Internet - інбаунд маркетинг. Розкрито передумови його виникнення, розглянуто загальний інструментарій. Розкрито мету ...
  • Гліненко, Лариса; Дайновський, Юрій Анатолійович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    Об’єктивним потужним трендом розвитку маркетингу є не тільки застосування у маркетинговій діяльності окремих елементів сучасних інформаційних технологій, але і їх перетворення у практичне підґрунтя більшості здійснюваних ...
  • Шкуратов, Олесь (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    Київ, 20 березня 2014 року – У лютому 2014 року продовжилося погіршення споживчих настроїв українців. Індекс споживчих настроїв (ІСН) дорівнює 64,6, що на 7,9 пункту менше, ніж у січні. Це найнижчий рівень ІСН з березня ...
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    ESOMAR1 запропонувало ринку щоквартальні огляди інформації. Це зроблено з метою полегшити доступ до актуальної інформації та більш оперативно інформувати членів про події на глобальних, регіональних та місцевих ринках.
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
  • Лилик, Ірина Вікторівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    На розсуд читачів пропонується ювілейний (десятий!) огляд розвитку ринку маркетингових досліджень та оцінка його обсягів. Починалася ця затія з відповіді на запитання колег і простого опитування експертів у 2003 році. ...