DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2014 рік >

№ 1-2 (82-83) : [13]

Домівка колекції

 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера


МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

4

26

27

28

31


НТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ
32
42

МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

48
54
62
ЕКОНОМІКА ЗНАНЬ

70
79
59

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок