DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2011 рік >
№ 1 (65) січень-лютий >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5191

Назва: Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників
Автори: Язвінська, Наталія
Овчиннікова, Анна В.
Ключові слова: аутсорсинг
маркетинговий аутсорсинг
критерії залучення маркетингового аутсорсингу
вартість маркетингових функцій
outsourcing
marketing outsourcing
criteria of involving marketing outsourcing
cost of marketing services
аутсорсинг
маркетинговый аутсорсинг
критерии обращения к маркетинговому аутсорсингу
стоимость маркетинговых функций
Дата збереження: 2014-11-10T10:20:57Z
Дата публікації: січ-2011
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Язвінська Н. Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників / Наталія Язвінська, Анна Овчиннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 50-53.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості, з якими стикаються вітчизняні підприємства, звертаючись до аутсорсингу в сфері маркетингу. Розкрито основні переваги і ризики від передавання на виконання зовнішньому підряднику завдань компанії та особливості компаній підрядників. Виділено критерії, які спрощують прийняття рішення стосовно доцільності аутсорсингу маркетингових послуг, і запропоновано ситуативну матрицю доцільності передавання завдань зовнішньому виконавцю.
The article outlines the features of the domestic companies face while applying to the outsourcing in the field of marketing. The main benefits and risks of giving the tasks to be performed by the external contractors, are analyzed in the work. The criteria to facilitate the decision making on advisability of outsourcing of the marketing services are emphasized, and the situational matrix of expediency of giving the tasks to the external performer are provided in the paper.
В статье рассмотрены особенности, с которыми сталкиваются отечественные предприятия, обращаясь к аутсорсингу в сфере маркетинга. Раскрыты основные преимущества и риски от передачи на выполнение внешнему подрядчику задач компании и, особенности компаний - подрядчиков. Выделены критерии, которые упрощают принятие решения о целесообразности аутсорсинга маркетинговых услуг, и предложена ситуативная матрица целесообразности передачи задач внешнему исполнителю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5191
Розташовується у колекціях:№ 1 (65) січень-лютий

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
50 - 53.pdf121,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок