DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2011 рік >
№ 1 (65) січень-лютий >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5195

Назва: Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні
Автори: Размус, Віктор
Слободяник, Олена
Нуцковський, Богуслав
Ключові слова: імідж брендy
особистість бренду
асоціації з брендами
персоніфікація
Київстар
МТС
Life
Дата збереження: 2014-11-10T13:10:17Z
Дата публікації: січ-2011
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Размус В. Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / Віктор Размус, Олена Слободяник, Богуслав Нуцковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 66-70.
Короткий огляд (реферат): Позиціювання торгової марки у свідомості споживачів стає що разу важчим завданням для спеціалістів із маркетингових комунікацій. Велика кількість схожих за якісними показниками брендів спричинює те, що інколи єдиним, що різнить ці марки, є риси особистості, які асоціюються з тим чи іншим брендом. Одним із ринків, який значно розвинувся за останні роки, є ринок мобільного зв'язку. Разом із розвитком технологій з'явилася потреба і в умілому творенні брендів. Отже, ця стаття має на меті проаналізувати, як українські споживачі сприймають три найбільші торгові марки мобільного зв'язку в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5195
Розташовується у колекціях:№ 1 (65) січень-лютий

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
66 - 70.pdf252,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок