DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2011 рік >
№ 5/6 (69) вересень-жовтень >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5255

Назва: Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу
Автори: Ковальчук, Світлана
Пугачова, Олена
Дата збереження: 2014-11-17T08:42:18Z
Дата публікації: вер-2011
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Ковальчук C. Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу / C. Ковальчук, О. Пугачова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. – С. 39-45.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах одним із найбільш використовуваних інструментів малобюджетного маркетингу стає Ambient Media, що викликає потребу його детального дослідження. Ambient Media є досить новим інструментом партизанського маркетингу, тому не можна сказати, що він є достатньо описаним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5255
Розташовується у колекціях:№ 5/6 (69) вересень-жовтень

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
39 - 45.pdf911,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок