DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2012 рік >
№ 1 (70) січень-лютий >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5281

Назва: Чи забезпечує контекстна реклама гарантовані продажі?
Автори: Юркевич, Юлія
Дата збереження: 2014-11-18T09:39:26Z
Дата публікації: січ-2012
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Юркевич Ю. Чи забезпечує контекстна реклама гарантовані продажі? / Юлія Юркевич // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. – С. 27-28.
Короткий огляд (реферат): Всі пристойні компанії мають свої сторінки у Інтернеті. В одних їх більше, в інших менше, в когось вони гарніші, а в когось - інформативніші. Ці сторінки необхідно постійно підтримувати та просувати. І тут з’являється реклама, зазвичай насамперед контекстна. Можливо, і ще якась інша, але тільки якщо на це є додатковий бюджет. Контекст у Інтернеті давно став необхідністю для кожного бізнес-сайту. Чи насправді необхідно витрачати гроші на контекст та як це правильно робити?
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5281
Розташовується у колекціях:№ 1 (70) січень-лютий

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
27 - 28.pdf102,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок