DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2012 рік >
№ 1 (70) січень-лютий >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5282

Назва: 100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році
Дата збереження: 2014-11-18T09:47:33Z
Дата публікації: січ-2012
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: 100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році. Частина І // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. – С. 29-32.
Короткий огляд (реферат): Агенція mobileYouth, що входить у міжнародну трендвочінгову мережу Youth Research Partners (в Україні інтереси мережі представляє агенція InTrends), підготувала своє бачення основних молодіжних трендів 2012 року.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5282
Розташовується у колекціях:№ 1 (70) січень-лютий

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
29 - 32.pdf100,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок