DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2012 рік >
№ 3 (72) травень-червень >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5308

Назва: Жахливо і Прекрасно: онлайн дослідження в Україні
Автори: Красновський, Олександр
Харченко, Наталія
Дата збереження: 2014-11-21T09:25:14Z
Дата публікації: тра-2012
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Красновський О. Жахливо і Прекрасно: онлайн дослідження в Україні / Олександр Красновський, Наталія Харченко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. – С. 14-21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5308
Розташовується у колекціях:№ 3 (72) травень-червень

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14 - 21.pdf341,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок