DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2009 рік >
№ 1 (51) січень-лютий >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5399

Название: Автоексперт - 2009: результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній
Авторы: Луценко, Оксана
Submit Date: 2014-11-28T12:26:35Z
Issue Date: Jan-2009
Издатель: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Луценко О. Автоексперт - 2009: результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній / Оксана Луценко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 13-14.
Краткий осмотр (реферат): У ситуації, що склалася в Україні, потреба у вивченні та прогнозуванні стає дедалі більш актуальною та водночас і більш складною, оскільки вплив держави на успіх марки/компанії на автомобільному ринку України, за словами експертів, є без сумнівно високим.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5399
Appears in Collections:№ 1 (51) січень-лютий

Files in This Item:

File Description SizeFormat
13 - 14.pdf75,52 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback