DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5554

Назва: Характеристика ринку рекламних послуг України
Автори: Архипова, Тетяна Василівна
Дата збереження: 2014-12-12T10:13:01Z
Дата публікації: 2001
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Архіпова Т. В. Характеристика ринку рекламних послуг України / Т. В. Архіпова // Проблеми формування ринкової економіки : міжвід. наук. зб. / відп. ред. О. О. Бєляєв. - Вип. 9. — Київ : КНЕУ, 2001. — C. 260-267.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5554
Розташовується у колекціях:Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
260 - 267.pdf263,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок