DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2013 рік >
№ 6 (81) листопад-грудень >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5591

Назва: 10 рабочих фишек в составлении Интернет-рекламы
Автори: Слободян, Максим
Дата збереження: 2014-12-17T09:51:26Z
Дата публікації: лис-2013
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Слободян М. 10 рабочих фишек в составлении Интернет-рекламы / Максим Слободян / Маркетинг в Україні. – 2013. – № 6. – С. 38–40.
Короткий огляд (реферат): Очень контрастно выглядит разница между рекламой сайтов в Украине или Рунете и например Американских сайтов. Чем же отличаются наши сайты и наша интернет реклама от тех же американских?
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5591
Розташовується у колекціях:№ 6 (81) листопад-грудень

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
38 - 40.pdf473,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок