№ 3 (84)

 

Recent Submissions

  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)
    Сьогодні в Україні актуальною є проблема налагодження партнерства між бізнес-структурами і університетами та інтеграції інтелектуального ресурсу університету та бізнесу в інноваційний розвиток національної економіки.
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)
    В Одеському національному політехнічному університеті 29-30 травня 2014 року на базі кафедри маркетингу відбулась І Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології». Основними тематичними напрямками ...
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)
    Альянс фахових організацій України та Федерація роботодавців України прийняли основні правила розробки та впровадження професійних стандартів. Визнаючи, що саме об’єднання професіоналів та роботодавців мають змогу визначити ...
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)
    Мы представляем Вашему вниманию интервью с победителем премии «ИВИН» 2014 в номинации «Сервисы/инструменты/приложения» – компанией АртАбсент.
  • Журавель, Оксана (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2014-05)
    В этом году на форуме «Дни Интернет-маркетинга-2014» было введено новое правило: для того чтобы получить доклад, компании нужно было привести своего клиента и выступить совместно – для подтверждения эффективности работы. ...
  • Грибов, Александр (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)
    Первый Украинский Международный Банк (знакомый многим в виде привычный аббревиатуры «ПУМБ») уже давно и системно работает в интернете. При этом именно системно – ключевое понятие. Менеджмент банка четко понимает важнейшее ...
  • Трофимов, Ярослав (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)
    Ярослав Трофимов и сам – личность довольно неординарная. Даже, можно сказать, экстраординарная. Директор, специалист по брендингу компании Inspire Metamarketing г.Одесса. Известный украинский маркетолог, консультант, ...
  • Филина, Ольга (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)
    Прошедший Всеукраинский форум «Дни интернет-маркетинга» 2014 наполнил Ольгу Филину – докладчика и члена жюри встречи – оптимизмом и позитивом: конкуренция была очень сильной, участники интересными, а проекты – перспективными. ...
  • Пилипенко, Алексей (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)
    Основной своей специализацией Алексей Пилипенко называет ведение комплексных проектов, разработку и реализацию оптимальных стратегий продвижения с учетом KPI и специфики бизнеса клиента, а также разработку и реализацию ...
  • Лылык, Ирина Викторовна; Лилик, Ірина Вікторівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)
    Присуждая премию ИВИН, мы решили продемонстрировать, проанализировать, критически рассмотреть стратегии продвижения брендов в Интернете, показать и акцентировать внимание на лучших примерах и дать рекомендации, шкалу ...
  • Долгова, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)
    Обґрунтування доцільності застосування європейського досвіду щодо впровадження пенсійних реформ, популяризації та подальшого розвитку сектору НП, є стратегічним напрямком розвитку вітчизняного ринку накопичувального пенсійного ...
  • Пащук, Людмила (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)
    В статті розглянуто сучасні можливості використання нейромаркетингу та його здобутків в управлінні поведінкою споживачів задля підвищення ефективності функціонування брендів.