DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2014 рік >

№ 5 (86) : [13]

Домівка колекції

 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера


НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

4

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PR

6


ДІЯЛЬНІСТЬ ІНДУСТРІАЛЬНОГО ҐЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ З РЕКЛАМИ
19
20
21
22
22

МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

24
29
38
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ

40

ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ

47
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

58

ЕКОНОМІКА ЗНАНЬ

67

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок