DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6139

Назва: Комплексный подход к успеху
Автори: Лылык, Ирина Викторовна
Лилик, Ірина Вікторівна
Дата збереження: 2015-04-17T10:59:57Z
Дата публікації: тра-2014
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Лылык И. Комплексный подход к успеху / Ирина Лылык // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 3. – С. 37–41.
Короткий огляд (реферат): Присуждая премию ИВИН, мы решили продемонстрировать, проанализировать, критически рассмотреть стратегии продвижения брендов в Интернете, показать и акцентировать внимание на лучших примерах и дать рекомендации, шкалу отсчета для себя и других, которую можно использовать для анализа ошибок, промахов и т.д.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6139
Розташовується у колекціях:№ 3 (84)
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
37 - 41.pdf716,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок