DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/632

Название: Принципи та інструменти стратегічного маркетингу
Авторы: Зайчук, Тетяна Олександрівна
Ключевые слова: стратегічний маркетинг
аналіз потреб та запитів
система маркетингових стратегій
стратегії охвату базового ринку
strategic marketing
analysis of needs and requests
system of marketing strategies
basic marketing strategy
стратегический маркетинг
анализ потребностей и запросов
система маркетинговых стратегий
стратегии охвату базового рынка
Submit Date: 2011-10-17T08:23:38Z
Issue Date: 2010
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Зайчук Т. О. Принципи та інструменти стратегічного маркетингу /Т. О. Зайчук // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 131–138.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена проблемі розвитку стратегічного маркетингу. Здійснено контентаналіз визначень стратегічного маркетингу різних наукових шкіл. Cформовано загальну модель стратегічного маркетингу підприємства, систематизовано його принципи та інструменти. Проаналізовано досвід стратегічної маркетингової діяльності вітчизняних підприємств і визначено види стратегій охвату базового ринку, які вони застосовують. Надано авторське визначення поняття «стратегічний маркетинг».
The article is devoted to the development of strategic marketing. A content analysis of strategic marketing definitions of various scientific schools is provided in the work. A general model of enterprise strategic marketing is formed; its principles and tools are systematized. The paper analyzes the experience of strategic marketing activities of domestic enterprises; the types of strategies to reach the base of the market, which they apply, are identified. The article provides the author's definition of the concept "Strategic Marketing".
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/632
Appears in Collections:Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Zaichuk.pdf417,54 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback