DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Вчені записки >
2010 рік >
Випуск № 12 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/634

Название: Розробка методики та організаційне забезпечення стратегічного маркетингового управління підприємствами машинобудування
Авторы: Бєлявцев М. І.
Лисичний Д. М.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
маркетинговий моніторинг
зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства
організаційна структура
бізнес-процес
marketing strategy
marketing monitoring
external and internal ambience of the enterprise
organizing structure
business-process
маркетинговая стратегия
маркетинговый мониторинг
внешняя и внутренняя среда предприятия
организационная структура
бизнес-процесс
Submit Date: 2011-10-17T08:40:44Z
Issue Date: 4-Feb-2010
Издатель: ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"
Библиографическое описание: Бєлявцев М. І. Розробка методики та організаційне забезпечення стратегічного маркетингового управління підприємствами машинобудування / М. І. Бєлявцев, Д. М. Лисичний // Вчені записки : зб. наук. пр / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 145–151.
Краткий осмотр (реферат): У роботі наведено методику стратегічного маркетингового моніторингу підприємства галузі машинобудування, а також представлено авторську систему організаційного забезпечення реалізації маркетингової стратегії машинобудівного підприємства в умовах кризи.
Methods of the strategic marketing monitoring of the machine-building branch enterprise are presented in the article, the author’s system of the organizing provision of the machinebuilding enterprise’ marketing strategy realization in conditions of the crisis are given in the work.
В работе приведена методика стратегического маркетингового мониторинга предприятия в области машиностроения, а также представлена авторская система организационного обеспечения реализации маркетинговой стратегии машиностроительного предприятия в условиях кризиса.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/634
Appears in Collections:Випуск № 12

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Belyavtcev.pdf413,4 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback