DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/635

Название: Узагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесу
Авторы: Архипова, Тетяна Василівна
Ключевые слова: рекламодавець
рекламні агентства
засоби поширення рекламної інформації
споживач
дослідні, маркетингові і консалтингові організації
рекламні асоціації
держава
advertiser
advertising agency
mass media
consumer
research, marketing and consulting agencies
government
рекламодатель
рекламные агенства
средства массовой информации
потребитель
исследовательские, маркетинговые и консалтинговые организации
рекламные ассоциации
государство
Submit Date: 2011-10-17T08:48:32Z
Issue Date: 19-Feb-2010
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Архипова Т. В. Узагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесу / Т. В. Архипова // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 151–159.
Краткий осмотр (реферат): Надано характеристику суб’єктам рекламного бізнесу з позиції обгрунтування їх ролі та місця на ринку реклами.
The characteristic of the subjects of advertising business from the point of their role and place in advertising market of Ukraine is presented in the article.
В статье дана характеристика субъектов рекламного бизнеса с позиции их роли и места на рынке рекламы.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/635
Appears in Collections:Випуск № 12
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Arkhypova.pdf481,03 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback