DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/7244

Название: Актуальні проблеми організації рекламної діяльності українських підприємств
Другие названия: Actual problems in organization of advertising activity of the Ukrainian enterprises
Авторы: Архипова, Тетяна Василівна
Arhypova, Tetyana
Ключевые слова: реклама
рекламна діяльність
регулювання
організація
ефективність
advertising
promotional activities
regulation
organization
efficiency
Submit Date: 2015-05-20T11:34:37Z
Issue Date: 31-Oct-2013
Издатель: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Архипова Т. В. Актуальні проблеми організації рекламної діяльності українських підприємств / Т. В. Архипова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 31. – С. 83-95.
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено проблеми, з якими стикаються вітчизняні підприємства в процесі організації рекламної діяльності. Розглянуто систему показників комплексного аналізу процесу організації рекламної діяльності підприємств.
The article highlights the problems faced by domestic enterprises in the process of advertising. The system of indicators of the comprehensive analysis process of the enterprise promotional activity organization is presented in the work.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/7244
Appears in Collections:Випуск № 31
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
83-95.pdf490,45 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback