DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ) >
Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/7686

Назва: Мова реклами. Текстові засоби інтенсифікації
Автори: Давиденко, Тетяна Вікторівна
Давиденко, Татьяна Викторовна
Дата збереження: 2015-06-09T06:48:17Z
Дата публікації: 31-січ-2013
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Давиденко Т. В. Мова реклами. Текстові засоби інтенсифікації / Т. В. Давиденко // Від викладання дисциплін – до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвиток педагогічної майстерності : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 31 січ. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот, О. І. Олексюк, Т. В. Гуть]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 230–231.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/7686
Розташовується у колекціях:Частина 2
Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
230-231.pdf268,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок