• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Економіка та підприємництво
  • 2013 рік
  • Випуск № 30
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Економіка та підприємництво
  • 2013 рік
  • Випуск № 30
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Особисті чинники впливу промислових підприємств на поведінку споживачів на ринку В2С

Thumbnail
View/ Open
170_177_Oklander.pdf (377.4Kb)
Date
2013-05-22
Author
Окландер, Михайло Анатолійович
Oklander, Michael
Metadata
Show full item record
Abstract
Розглядаються питання формування споживчого попиту у відповідності із гендерною структурою суспільства під впливом глобалізації пропозиції і споживання, виокремлення особистих чинників, динаміки соціально-психологічних норм, уподобань на основі яких виникають нові цільові сегменти ринку. Це породжує необхідність розробки маркетингових програм у роздрібній торгівлі для стимулювання та зростання обсягів продажу.
 
The problems of the formation of consumer demand in line with the gender structure of society under the influence of globalization, supply and consumption, distinguishing personal factors, social and psychological dynamics of norms, preferences on which there are new target market segments. This raises the need to develop marketing programs for retail promotion and sales growth.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7925
Collections
  • Випуск № 30 [29]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV