Особисті чинники впливу промислових підприємств на поведінку споживачів на ринку В2С

View/
Open
Date
2013-05-22Author
Окландер, Михайло Анатолійович
Oklander, Michael
Metadata
Show full item recordAbstract
Розглядаються питання формування споживчого попиту у відповідності із гендерною структурою суспільства під впливом глобалізації пропозиції і споживання, виокремлення особистих чинників,
динаміки соціально-психологічних норм, уподобань на основі яких виникають нові цільові сегменти ринку. Це породжує необхідність розробки маркетингових програм у роздрібній торгівлі для стимулювання та зростання обсягів продажу. The problems of the formation of consumer demand in line with the gender structure of society under the influence of globalization, supply and consumption, distinguishing personal factors, social and psychological dynamics of norms, preferences on which there are new target market segments. This raises the need to develop marketing programs for retail promotion and sales growth.
Collections
- Випуск № 30 [29]