DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Авторські роботи науковців >
Посібники >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/9316

Назва: Маркетинг у банках
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Бритченко, Игорь Геннадиевич
Бєлявцев, М. І.
Тягунова, Н. М.
Ключові слова: маркетинг
банківська сфера
банківський ринок
конкурентне середовище
маркетингова стратегія
продуктова політика
ціноутворення
Дата збереження: 2015-09-04T08:19:19Z
Дата публікації: 2008
Видавець: Полтавський університет споживчої кооперації України
Бібліографічний опис: Брітченко І. Г. Маркетинг у банках : навч. посіб. / І. Г. Брітченко, М. І. Бєлявцев, Н. М. Тягунова ; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2008. - 345 c.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику викладено теорію та наукові основи маркетингу в банках, основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, його інструментарій, продукти, процеси, а також питання підвищення конкурентноздатності банку та банківської системи шляхом застосування маркетингу в банках та оптимізації структури управління. Цей посібник відрізняється від раніше виданих висвітленням маркетингових процесів у банках з точки зору банківської специфіки формування, функціонування та розподілення капіталу, що властиво виключно банківській системі, суто банківським процесам і механізмам.
Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників і тих, кого цікавить маркетингова діяльність банку та банківської системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9316
ISBN: 978–966–7971–56–4
Розташовується у колекціях:Навчальні посібники
Посібники

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Britchenko_mark.pdf3,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок