On placement of publications please contact the functioning of the institutional repository sector of the library (room number 401, tel. 503-84-46) or email address:

  • irkneu@kneu.ua
  • irkneu_403@ukr.net
Internal network address is the same - 10.1.1.15

  • Моделювання кооперативної гри виробника і дилера 

    Данилюк, Н. М.; Danylyuk, N. M. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    У статті розглянуто модель взаємодії підприємствавиробника та підприємства роздрібної торгівлі (ритейлера) як учасників вертикального маркетингового каналу, що дає змогу визначити їх рівноважні цінові стратегії, які, у ...
  • Оцінювання результативності діяльності компанії 

    Григорук, П. М.; Hryhoruk, P. M.; Завгородня, Т. П.; Zavhorodnia, T. P.; Григорук, С. С.; Grygoruk, S. S. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Економічне зростання та подальший розвиток економіки України, окремих її галузей, неможливі без підвищення ефективності діяльності підприємств, що їх представляють. Від ефективності діяльності підприємства певною мірою ...
  • Багатокрова модель оптимальної стратегії компанії-дистриб’ютора на ринку фармацевтичної продукції 

    Бойчук, М. В.; Boychuk, M.; Ярошенко, О. І.; Yaroshenko, O. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Фармацевтичні дистрибуційні компанії є важливою ланкою у розподілі лікарських засобів і виробів медичного призначення від виробника до споживача. Проте є ряд проблем на шляху досягнення ними стійкого розвитку: особливі ...
  • Модель спільного впливу рекламних відгуків і ціноутворення у збільшенні базового рівня збуту 

    Блудова, Тетяна Володимирівна; Bludova, Tetiana; Блудова, Татьяна Владимировна; Островська, Марія Сергіївна; Ostrovska, Mariya; Островская, Мария Сергеевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    В статті показано, що на ефективність рекламних звернень впливає частота їх повторення, причому кількість показів рекламного звернення має враховувати ефект запам’ятованості реклами, що є особливо важливим для розроблення ...
  • Моделювання динаміки ринку криптовалют 

    Безкоровайний, Віталій Сергійович; Bezkorovainyi, V. S.; Безкоровайный, Виталий Сергеевич; Дербенцев, Василь Джоржович; Derbentsev, V.; Дербенцев, Василий Джорджевич (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Робота присвячена питанням моделювання короткострокої динаміки криптовалют. Для використання криптовалют як інвестиційного активу необхідно мати ефективні інструменти прогнозування їх курсової вартості, принаймні на ...

View More