Вітаємо в інституційному репозитарії Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана!

З питань розміщення публікацій звертайтесь до Наукової бібліотеки ім. М. В. Довнар-Запольського КНЕУ ім. В. Гетьмана (кімната № 401, тел. +38 044 503 84 46) або на електронну адресу:

  • lib.szfir@kneu.edu.ua

Нормативні документи

 

Recent Submissions

Item
«Економічне диво» на річці Хан. Розвиток демократії
(Посольство Республіки Корея в Україні, 2022-10-26) Петько, Станіслав Михайлович; Петько, Станіслав Михайлович; Петько, Станислав Михайлович
Item
Актуальність вивчення південнокорейського «економічного дива» в українських закладах освіти
(Посольство Республіки Корея в Україні, 2021-10-28) Петько, Станіслав Михайлович; Petko, Stanislav; Петько, Станислав Михайлович
Item
Маркетинг в діяльності страхових компаній
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-21) Некрасова, Аліна Станіславівна; Nekrasova, Alina; Стецюк, Тетяна Іванівна
Розвиток технологій, зміна світового устрою і війна створюють умови для поширення сучасних страхових продуктів. В Україні можемо бачити тренд діджиталізації і зміну динаміки видів страхування через війну. У цьому контексті маркетинг постає важливою складовою стратегічного підходу до бізнесу. Тому діяльність страховиків в сфері маркетингу потребує подальшого вивчення та аналізу для пристосування до тенденцій. Мета бакалаврської роботи полягає у дослідженні теоретичних основ маркетингу в страхових компаніях, виявленні шляхів їх подальшого розвитку. Висновки та рекомендації, отримані з даної роботи, можуть бути використані для здійснення оцінки маркетингу в страхуванні і впровадження маркетингових інновацій. The development of technologies, changes in the world order and war create conditions for the spread of new insurance products. In Ukraine, we can see the trend of digitization and a change in the dynamics of certain types of insurance due to the war. In this context, marketing becomes an important component of a strategic approach to business. Therefore, the activity of insurers in the field of marketing needs further study and analysis to adapt to trends. The purpose of bachelor's work is to study the theoretical bases of marketing in insurance companies, identify possible ways of their further development. Conclusions and recommendations obtained from this work can be used to evaluate marketing in insurance and implement marketing innovations.
Item
Соціальне страхування та його розвиток в Україні
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Морозова, Ельвіра Олександрівна; Morozova, Elvira; Демченко, Віталія Олександрівна
Дипломна робота аналізує розвиток та проблематику соціальної страхової індустрії в Україні. Робота має на меті дослідити та виявити основні фактори, які заважають розвитку соціальної страхової індустрії, а також оцінити ефективність регулювання та його вплив на діяльність соціального страхування. Також у роботі проводиться оцінка сучасного стану соціального страхування в Україні. Значна увага приділяється перспективам розвитку цього напрямку. The thesis analyzes the development and problems of the social insurance industry in Ukraine. The work aims to investigate and identify the main factors that hinder the development of the social insurance industry, as well as to assess the effectiveness of regulation and its impact on social insurance activities. The work also evaluates the modern the state of social insurance in Ukraine. Considerable attention is paid to prospects development of this direction.
Item
Страховий ринок та його розвиток в Україні
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-21) Мороз, Анна Леонідівна; Moroz, Anna; Мурашко, Олена Володимирівна
Мороз Анна Леонідівна. Страховий ринок України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку. – На правах рукопису. Кваліфікаційна робота, спеціальність 072 «Фінанси, банківська справа та страхування». – Київський економічний університет імені Вадима Гетьмана, Київ, 2023 рік. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних , методичних та прикладних аспектів розвитку страхового ринку України. Кваліфікаційна робота складається із вступу, основної частини, яка включає три розділи, висновків, списку використаних джерел та додатків. У першому розділі описано економічну сутність страхування та особливості страхового ринку в системі фінансових ринків, систематизовано нормативно-законодавче забезпечення, розглянуто організаційні засади функціонування страхового ринку, розглянути міжнародний та вітчизняний досвід щодо державного регулювання страхової діяльності. У другому розділі обґрунтовано етапи розвитку страхового ринку в Україні, проаналізовано сучасний стан розвитку ринку страхування в умовах військового стану; проаналізовано фінансові результати діяльності страховиків, оцінено перспективи розвитку ринку страхування в Україні. У третьому розділі визначено напрями підвищення страхового захисту в умовах військового стану; обґрунтовано заходи забезпечення фінансової стійкості страховиків в умовах військового стану та з урахуванням їх бізнес-моделі. Anna Leonidivna Moroz. Insurance Market in Ukraine: Current State, Challenges, and Development Prospects. On the Rights of Manuscript. Qualification work, specialization 072 "Finance, Banking, and Insurance". Kyiv Economic University named after Vadym Hetman, Kyiv, 2023. The purpose of the qualification work is to substantiate theoretical, methodological , and applied aspects of the development of the insurance market in Ukraine. The qualification work consists of an introduction, main part, which includes three chapters, conclusions, a list of used sources, and appendices. The first chapter describes the economic essence of insurance and the peculiarities of the insurance market within the financial market system. It systematizes regulatory and legislative support, examines the organizational foundations of the insurance market functioning, and reviews international and domestic experiences regarding state regulation of insurance activities. The second chapter justifies the stages of development of the insurance market in Ukraine, analyzes the current state of the insurance market development in the conditions of a state of war, evaluates the financial performance of insurers, and assesses the prospects for the development of the insurance market in Ukraine. The third chapter identifies directions for improving insurance protection in the conditions of a state of war, substantiates measures to ensure the financial stability of insurers in the conditions of a state of war, taking into account their business model.