Кафедра іноземних мов факультету маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов факультету маркетингу by Author "Artemenko, Antonina"
Now showing 1 - 17 of 17
Results Per Page
Sort Options
Item Використання сучасних інформаційних технологій в державному управлінні(Baltija Publishing, 2022-11-28) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаItem Демократичне державне управління як основа ефективного економічного розвитку держав(Громадська організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук з державного управління», 2020-11-07) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаItem Демократичні принципи державного управління(Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2020) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаРозглянуто демократичні принципи державного управління. Об’єктивність — це найважливіша риса демократичних принципів державного управління. Демократичні принципи державного управління включають політичні, економічні та культурні принципи, які дають свободу всім людям суспільства. Демократія — одна з основних функцій державного управління, яка показує, що уряд повинен захищати права людини на свободу слова і релігії, право рівного захисту відповідно до закону і можливість організовувати і брати участь у політичному, економічному і культурному житті суспільства. Сучасні процеси демократизації призвели до скасування цієї виборчої кваліфікації. Це стосується дискримінаційних виборчих кваліфікацій, які повністю усуваються в різних країнах. Це сприяє демократизації процесів державного управління. Демократичні принципи державного управління базуються стосовно теоретичних критеріїв демократії, яка формується людською цивілізацією, які мають владу і засоби для вираження волі людей. Боротьба за демократію упродовж історії показує, що демократичні принципи державного управління є важливими в теперішній час. Вони можливі, якщо базуються на принципі плюралізму у взаємодії з іншими принципами і вимагають універсальної важливості для сучасної демократії. Демократичні принципи державного управління полягають у взаємодії із соціальними процесами розвитку демократичного суспільства. Вони — пряма реалізація людей як головного предмета демократичних відносин. Участь людей у державному управлінні будується на свободі зібрань та асоціацій, які докладають зусиль для того, щоб краще зрозуміти те, як краще досягти результатів ідентифікації та керування ризиками та вимірювати вплив підзвітності державного управління. Люди мають рівні права не тільки під час виборів, але і в іншому соціальному житті: економічному і культурному. Вони мають можливість впливати на справи через соціальні форми демократії. The article examines the democratic principles of public administration. Objectivity is the most important feature of democratic principles of public administration. Democratic principles of public administration include political, economic and cultural principles providing freedom to all people in society. Democracy is one of the main functions of public administration, which shows that government should protect human rights to freedom of speech and religion, right to equal protection under the law and ability to organize and participate in political, economic and cultural life of society. Modern processes of democratization have led to cancellation of greater electoral qualifications. This applies to discriminatory electoral qualifications, which are completely eliminated in different countries. This contributes to the democratization of administrative processes. Democratic principles of public administration are based on the theoretical concept of democracy that is formed by human civilization. Democratic principles of public administration having the power and means to express the will of the people. The fight for democracy throughout history shows that democratic principles of public administration are important today. They are possible if they are based on the principle of pluralism together with other principles and require universal importance for modern democracy. Democratic principles of public administration consist in interaction with social processes of democratic society development. They are the direct representation of people as the main subject of democratic relations. The participation of people in public administration is based on freedom of meetings and associations, which make efforts to better understand how to achieve the results of risk identification and management and to measure the impact of public administration accountability. People have equal rights not only during elections, but also in other social life: economic and cultural. They have the ability to influence affairs through social forms of democracy. Рассматрены демократические принципы государственного управления. Объективность — это наиболее важная черта демократических принципов государственного управления. Демократические принципы государственного управления включают политические, экономические и культурные принципы, которые обеспечивают свободу всем людям общества. Демократия — это одна из основных функций государственного управления, которая показывает, что правительство должно защищать права человека на свободу слова и религиозность, право равной защиты в соответствии с законом и возможность организовывать и принимать участие в политической, экономической жизни общества. Современные процессы демократизации привели к отмене самой электоральной квалификации. Это касается дискриминационных электоральных квалификаций, которые полностью устраняются в разных странах. Это способствует демократизации процессов государственного управления. Демократические принципы государственного управления базируются относительно теоретических критериев демократии, формируются человеческой цивилизацией, которые имеют власть и средства для выражения воли людей. Борьба за демократию на протяжении истории показывает, что демократические принципы государственного управления являются важными в настоящее время. Они возможны, если базируются на принципе плюрализма во взаимодействии с другими принципами и требующие всеобщей важности для современной демократии. Демократические принципы государственного управления заключаются во взаимодействии с социальными процессами развития демократического общества. Они — прямая реализация людей как главного объекта демократических отношений. Участие людей в государственном управлении строится на свободе собраний и ассоциаций, которые прилагают усилия для того, чтобы лучше понять то, как лучше достичь результатов идентификации и управления рисками и измерять влияние подотчетности государственного управления. Люди имеют равные права не только во время выборов, но и в другой социальной жизни: экономической и культурной. Они имеют возможность влиять на дела через социальные формы демократии.Item Ефективність державного управління в період глобалізації(Інститут державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту, 2020) Юсеф, Нахля Наімавна; Yusef, Nakhlia; Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаДержава в період глобалізації являє собою демократичну організацію влади і це єдина політична організація суспільства, яка поширює свою владу на територію країни і її населення, має у своєму розпорядженні для цього спеціальнийапарат управління і володіє суверенітетом. Різноманітність держави в період глобалізації проявляється в тому, що вона виступає якдемократичне явище людської цивілізації. Держава в період глобалізації регулює своє суспільне життя на основі права. Ефективність держави в період глобалізації розкривається через її функції. Функції держави прийнято поділяти на внутрішні і зовнішні, а також класифікувати за головними сферами суспільної діяльності як політичні, економічні, соціальні, гуманітарні та екологічні. На сучасному етапі глобалізаційного розвитку виникають конфліктні моменти в процесі управління державою,що залежить від її соціально- політичної та економічної структури. Сучасний етап розвитку держави характеризується новими викликами глобалізації , вирішення яких передбачає зміну мислення політичного, економічного, соціального та екологічного змісту. Зазначимо, що ефективність державного управління в період глобалізації полягає в дотриманні демократичних принципів регулювання політичних та економічних відносин з іншими державами без застосування насильства . Таким чином, ефективність державного управління в період глобалізації також залежить від конкурентоспроможності держави та її здатності збільшувати зайнятість населення створюючи нові робочі місця та полягає в турботливому ставленні до людей, враховуючи їхні політичні та економічні інтереси, забезпеченні їх конкурентоспроможності. Удосконалення демократичної системи державного управління впливає на ефективність державного управління в період глобалізації. In the period of globalization the state is a democratic organization of power and it is the only political organization of society that extends its power to the territory of the country and its population has a special apparatus of governance for this purpose and has sovereignty. The differences of the state nature in the period of globalization is manifested as democratic phenomenon of human civilization. In the period of globalization the state regulates its social life on the basis law. The efficiency of the state governance in the period of globalization is revealed through its functions. At the present period of globalization there are conflicts in the process of governing of states which depends on its social, political and economic structure. The current stage of state development is characterized by new challenges of globalization and their decision involves changing of political , economic, social and environmental content. It should be noted that the effectiveness of state governance in the period globalization consists in observing the democratic principles of regulating political and economic relations with other states without using of violence. Thus, the efficiency of state governance in the period of globalization depends on the competitiveness of the state and its ability to increase employment by creating new jobs and caring towards the people taking into account their political and economic interest ensuring their competitiveness in the period of globalization.Item Значущість перепитувань у прагматичному мовленні(Міжнародний гуманітарний університет, 2019) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаСтаття присвячена розгляду значущості перепитувань у прагматичному мовленні. Перепитування вживаються з метою передачі внутрішніх емоцій і почуттів мовців, що допомагає їм глибше спілкуватися. Вони можуть характеризуватися по-різному стосовно прагматичного аспекту. The articlr has been devoted to meaningfulness of echo-questions in the pragmatic speech. Echo-questins are used with the purpose of transforming of inner emotions and feelings of speakers which help them to communicate more deeply. They can be characterized differently according to the pragmatic aspect. Статья посвящена рассмотрению значительности переспросов в прагматической речи. Переспросы употребляются с целью передачи внутренних эмоций и чувств говорящих, что помогает им глубже общаться. Они могут характеризоваться по-разному соответственно прагматическому аспекту.Item Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства(Центральноукраїнський національний технічний університет, 2023-11-30) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина Ивановна; Кабєтов, ГеннадійItem Основні шляхи підвищення організації інтерактивної діяльності на заняттях із іноземної мови(International Science Group, 2021) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаItem Перепитування в англійському мовленні діалогічних текстів(ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2019) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаСтаття присвячена дослідженню перепитувань в англійському мовленні діалогічних текстів. Перепитування – це особливий тип питальних речень, які можуть аналізуватися в структурно-семантичному та прагматичному аспектах. Вони дають можливість мовцям передавати різні внутрішні почуття. Цей лінгвістичний засіб є важливим у комунікації. Перепитування дають можливість спілкуватися не лише на граматичному рівні, але й на прагматичному. The article is devoted to the research of echo-questions in English speech of dialogue texts. Echo-questions are a specific type of the interrogative sentences which can be analyzed according to the structural and semantic aspect and pragmatic aspect. They give the opportunity for speakers to express different inner feelings. This linguistic mean is important in the communication. Echo-questions give the opportunity to communicate not only on the grammatical level but also on the pragmatic level. Статья посвящается исследованию вопросов-переспросов в английской речи диалогических текстов. Вопросы- переспросы – это особенный тип вопросительных предложений, которые могут анализироваться в структурно- семантическом и прагматическом аспектах. Они дают возможность говорящим передавать разные внутренние чувства. Это лингвистическое средство есть важным в коммуникации. Вопросы-переспросы дают возможность общаться не только на грамматическом уровне, но и на прагматическом.Item Перепитування в лінгвістичному ракурсі(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2023) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаУ статті розглядаються перепитування в лінгвістичному ракурсі. Таке лінгвістичне явище як перепитування аналізуються відповідно до їх структури та прагматичного змісту більш детально, показана відмінність перепитувань від звичайних питальних речень. Перепитування – це особливий тип перепитувань, які вживаються в мовленні і переслідують прагматичну інтенцію. Вони відрізняються від звичайних питальних речень тим, що їм не потрібно дотримуватися правильної граматичної структури питального речення. Перепитування – це повторення мовленнєвої інформації співрозмовника, лінгвістичне явище, яке існує у вербальній взаємодії. Лінгвістична функція перепитувань полягає в тому, щоб показати свої внутрішні почуття. Лінгвістична функція перепитувань досить важлива для дослідження перепитувань у прагматичному мовленні. Перепитування свідчать про увагу зі сторони мовця, його налаштованість на контакт та активну участь у процесі спілкування. Використання перепитування виражає бажання мовця продовжувати комунікацію на певному рівні та підштовхнути співрозмовника до продовження висловлювання своїх думок та переживань, спонукають мовця повідомити додаткові факти чи нову необхідну інформацію. Мовленнєві акти перепитування є автоматичними реакціями на висловлювання мовця та дають можливість виражати різні види емоцій. Зокрема, такі одиниці відображають захоплення, здивування, недовіру, увагу, інтерес та зацікавлення до сказаного співрозмовником. В мовленні були вжиті перепитування, що виражають як позитивні, так і негативні емоції. Результат прагматичної взаємодії мовців –це використання перепитувань в мовленні .Кожен мовець переслідує свою мету й будує свою мовленнєву тактику відповідно до неї. Мовці можуть використовувати перепитування, щоб поставити під сумнів інформацію співрозмовника за допомогою його лексичних одиниць. Вони можуть повторювати стверджувальні речення, заперечні та питальні речення, або їх окремі лінгвістичні елементи. Хочеться зазначити, що перепитування – це особливий лінгвістичний феномен, який вживається в мовленні з метою уточнення інформації. Якщо ми хочемо передати внутрішні почуття мовця,то ми можем це зробити з допомогою перепитування. Досліджуючи перепитування, ми можемо зазначити, що цей лінгвістичний феномен дуже поширений в діалогічному мовленні, де учасники вживають перепитування з різною прагматичною метою. Вони хочуть показати своє ставлення до певної ситуації, використовуючи перепитування, які можуть передавати як позитивні емоції мовця,так і негативні. Мовці можуть вживати слова не лише ті, які були сказані співрозмовником, але можуть вживати і інші слова, які можуть підсилювати прагматичну інтенцію мовця. Інтенсифікатори перепитувань, які поширені в прагматичному мовленні, вживаються з метою посилення прагматичної інтенції мовця. Вони допомагають висловлювати внутрішні почуття мовця глибше і надавати мовленню особливого колориту. Echo – questions are examined in linguistic aspect in the article. Such a linguistic phenomenon as echo-question is analyzed according to their structure and pragmatic content in more detail and the difference between echo-questions and ordinary interrogative sentences is shown. Echo-question is a special type of interrogative sentences that is used in speech and follows a pragmatic intention. They differ from ordinary interrogative sentences in that they do not need to follow the correct grammatical structure of an interrogative sentence. Echo- question is a repetition of the interlocutor’s speech information and a linguistic phenomenon that exists in verbal interaction. The linguistic function of echo – question is to show one’s inner feelings. The linguistic function of echo-questions is quite important for the study of echo-questions in pragmatic speech. Echo-questions indicate attention on the part of the speaker, his willingness to contact and active participation in the communication process. The use of echo-questions expresses the speaker ‘s desire to continue communication at a certain level and encourage the interlocutor to continue expressing his thoughts and feelings and to encourage the speaker to inform additional facts or new necessary information. Echo-question speech acts are automatic reactions to the speaker’s statements and provide an opportunity to express different types of emotions. In particular, such units reflect admiration, surprise, disbelief, attention, interest and interest in what the interlocutor said. Echo- questions expressing both positive and negative emotions were used in the speech. The result of pragmatic interaction of speakers is the usage of echo-questions in speech. Each speaker pursues his goal and builds his speech tactics in accordance with it. Speakers can use echo-questions in order to question the information of the interlocutor using his lexical items. They can repeat affirmative sentences, negative sentences and interrogative ones or their separate linguistic elements. It should be noted that echo-question is a special linguistic phenomenon that is used in speech for the purpose of clarifying information. If we want to convey the inner feelings of the speaker we can do it with the help of echo-questions. Studying echo-questions, we can note that this linguistic phenomenon is very common in dialogic speech, where speakers use echo- questions with different pragmatic purposes. They want to show their attitude to the certain situation using echoquestions which can convey both positive and negative emotions of the speaker. Speakers can use words not only those that were said by the interlocutor but can also use other words that can strengthen the pragmatic intention of the speaker. Echo-question intensifiers, which are common in pragmatic speech, are used to strengthen the pragmatic intention of the speaker. They help express the inner feelings of the speaker more deeply and give the speech a special favor.Item Перепитування як необхідний засіб культурного мовлення(Одеський національний морський університет, 2022-11) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаItem Перепитування як особливий модельний засіб комунікації в діалогічній формі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-04-21) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаItem Прагматична модальність стимулюючих перепитувань(Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаСтимулюючі перепитування – це особливий тип питальних речень, стимулюючий засіб якого полягає в особливому посиленому впливові на мовця та в тому, що він служить комунікативним засобом. У дослідженні обґрунтовується думка про стимулюючі перепитування, що з лінгвістичної точки зору становить неодноразову появу мовленнєвої одиниці в певному проміжку мовлення на відповідному лінгвістичному рівні. Явище стимулюючого перепитування має місце на всіх лінгвістичних рівнях. Між стимулюючими перепитуваннями різних рівнів існує тісний взаємозв’язок: у межах одного рівня одиниці вступають між собою в синтагматичні та парадигматичні відношення, а стимулююче перепитування вищих рівнів включають стимулюючі перепитування нижчих рівнів. Прикладом взаємодії одиниць мовленнєвих рівнів може служити взаємодія лексичного та морфологічного рівнів. Доцільно розглядати стимулюючі перепитування в діалогічному мовленні. У межах діалогу із трьох реплік можуть, з одного боку, взаємодіяти різні типи стимулюючих перепитувань, а з іншого – один із цих типів структурно-лексичного зв’язку може пов’язувати всі висловлювання діалогу з трьох реплік чи тільки дві з них. Цей лінгвістичний феномен розглядається як засіб вираження прагматичної модальності. Беручи до уваги прагматичну модальність стимулюючого перепитування на відповідних лінгвістичних рівнях, структурні та семантичні ознаки стимулюючого перепитування, здійснюється класифікація стимулюючого перепитування на морфологічні, лексико-синтаксичні та текстологічні. Стимулюючі перепитування також можуть бути часткові, тобто стимулюючі перепитування, які повторюють лише один структурний елемент попереднього висловлення; частково-ускладнені, тобто стимулюючі перепитування, в яких повторюється декілька слів попередньої репліки; повні стимулюючі перепитування, які повторюють попереднє висловлення повністю; трансформовані стимулюючі перепитування, тобто такі, які змінюють граматичну структуру чи лексичне наповнення компонентів; подвійні стимулюючі перепитування, тобто перепитування, які повторюють один чи декілька елементів попереднього висловлення, чи повністю висловлення двічі. Функціонування різних видів стимулюючих перепитувань, які беруть участь в організації мовлення, розглядають як засіб вираження прагматичної модальності перепитування. Stimulating echo-questions are a special type of interrogative sentences, the stimulating means of which consists in the special influence on the speaker and in the fact that he serves as a communicative means. The idea of stimulating echo- questions is justified in the research which is from the linguistic point of view is the repeatedly emersion of the speech unit in a certain period of speech at the appropriate linguistic level. The phenomenon of stimulating echo-questions takes place at all linguistic levels. There is a close relationship between stimulating echo-questions at different levels: units enter into syntagmatic and paradigmatic relationships within one level, and stimulating echo-questions at higher levels include stimulating echo-questions at lower levels. An example of the interaction of units of speech levels is the interaction of lexical and morphological levels. It is expedient to consider stimulating echo-questions in dialogic speech. On the one hand, different types of stimulating echo-questions can interact within the three-phrase dialogue and on the other hand, one of these types of structural-lexical connection can connect all or only two of the three-phrase dialogue utterances. This linguistic phenomenon is seen as a means of expressing of the pragmatic modality. Taking into account the pragmatic modality of stimulating echo-questions at the appropriate linguistic levels, structural and semantic features of stimulating echo-questions, the classification of stimulating echo-questions into morphological, lexical, syntactic and textual is carried out. Stimulating echo-questions can also be partial. These are stimulating echo-questions that repeat only one structural element of the previous statement; partially –complicated echo-questions . These are stimulating echo-questions in which several words of the previous utterance are repeated; complete stimulating echo-questions that repeat the previous statement completely; transformed stimulating echo-questions, those ones that change the grammatical structure or lexical content of the components; double stimulating echo-questions that repeat one or more elements of the previous statement, or the whole statement twice. The functioning of different types of stimulating echo-questions, which participate in the organization of speech, is considered as a means of expressing the pragmatic modality of echo-questions.Item Публічне управління зовнішньоекономічною діяльністю з урахуванням регіональних особливостей(Видавництво «Міленіум», 2021) Дербеньова, Яна Валеріївна; Derbenova, Yana; Дербёнева, Яна Валерьевна; Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина Ивановна; Маляревський, Віктор Миколайович; Maliarevskyi, Viktor; Маляревский, Виктор Николаевич; Царук, Володимир Васильович; Tsaruk, Volodymyr; Царук, Владимир Васильевич; Юрченко, Крістіна Михайлівна; Yurchenko, Kristina; Юрченко, Кристина МихайловнаМетою статті є аналіз напрямів публічного управління зовнішньоекономічною діяльністю в Україні та визначення регіональних особливостей організації зовнішньоекономічної діяльності. Методологія дослідження передбачала використання загальнонаукових методів (аналіз, синтез, конкретизація, класифікація) і спеціальних (системно-структурні дослідження, економічний аналіз). Наукова новизна отриманих результатів полягає у встановленні необхідності публічного управління зовнішньоекономічною діяльністю в контексті регіональних особливостей як вагомого аспекту зовнішньоекономічної політики регіону. Висновки. У статті з’ясовано, що доцільно розглядати публічне управління як організаційний і регулятивний вплив держави на суспільну життєдіяльність людей з метою її впорядкування, збереження чи перетворення, базуючись на владній силі, яка не обмежує дієвий суспільний контроль. Встановлено, що зовнішньоекономічні зв’язки будь-якої країни повинні регулювати й держава, і громадськість. Визначено, що окремі регіони мають певні особливості розвитку та спеціалізації, а отже, володіють різним експортним потенціалом, а від його реалізації залежить стан зовнішньоекономічної діяльності регіону. Вказано, що основні цілі регіональної зовнішньоекономічної діяльності такі: підтримка та розвиток наявних форм і напрямів зовнішньоекономічної політики; просування нових форм зовнішньоекономічної діяльності; формування та вдосконалення зовнішньоекономічної інфраструктури; залучення як національних, так й іноземних інвестицій; розвиток експортного потенціалу регіонів; підвищення конкурентоспроможності регіонів як необхідної передумови їх міжнародної інтеграції. The aim of the article is to analyze the directions of public management of foreign economic activity in Ukraine and to determine the regional features of the organization of foreign economic activity. The research methodology included the use of general scientific methods (analysis, synthesis, specification, classification) and special (system-structural research, economic analysis). The scientific novelty of the obtained results is to establish the need for public management of foreign economic activity in the context of regional features as an important aspect of foreign economic policy of the region. Conclusions. The article clarifies that it is expedient to consider public administration as an organizing and regulating influence of the state on the social life of people in order to organize, preserve or transform it, based on the power that limits effective social control. It is established that the foreign economic relations of any country should be regulated by the state and regulated by the public. It is determined that some regions have certain features of development and specialization, and therefore have different export potential, and the state of foreign economic activity of the region depends on its implementation. The main goals of regional foreign economic activity are: support and development of existing forms and directions of foreign economic policy; development of new forms of foreign economic activity; formation and development of foreign economic infrastructure; attracting both national and foreign investments; development of export potential of regions; increasing the competitiveness of regions as a necessary prerequisite for their international integration. Цель статьи – анализ направлений публичного управления внешнеэкономической деятельностью в Украине и определение региональных особенностей организации внешнеэкономической деятельности. Методология исследования предполагала использование общенаучных методов (анализ, синтез, конкретизация, классификация) и специальных (системно-структурные исследования, экономический анализ). Научная новизна полученных результатов заключается в установлении необходимости публичного управления внешнеэкономической деятельностью в контексте региональных особенностей как значимого аспекта внешнеэкономической политики региона. Выводы. Определено, что отдельные регионы имеют определенные особенности развития и специализации, а значит, владеют разным экспортным потенциалом, а от реализации зависит состояние внешнеэкономической деятельности региона. Рассмотрены основные цели региональной внешнеэкономической деятельности: поддержание и развитие существующих форм и направлений внешнеэкономической политики; продвижение новых форм внешнеэкономической деятельности; формирование и усовершенствование внешнеэкономической инфраструктуры; привлечение как национальных, так и иностранных инвестиций; развитие экспортного потенциала регионов; повышение конкурентоспособности регионов как необходимой предпосылки их международной интеграции.Item Розвиток міжнародного туризму в Україні в період глобалізації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-03) Дербеньова, Я. В.; Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаУ статті встановлено, що потрібно враховувати вплив факторів, які мають негативне значення, у тому числі: військові та соціальні конфлікти, природні катастрофи, економічні кризи і культурні суперечності на розвиток міжнародного туризму в Україні в період глобалізації. З’ясовано, що розвиток міжнародного туризму повинен здійснюватися у контексті глобальних тенденцій і формування глобального туристичного простору, дотримуючись імперативів та використовуючи вплив драйверів.Item Тенденції демократичного розвитку державного управління(Громадська організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук з державного управління», 2021-02-07) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаItem Українська мова в культурній комунікації в період глобалізації(International Science Group, 2023) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина Ивановна; Лисенко, ВалентинаItem Цінова стратегія в стратегічному управлінні підприємством(Видавництво «Міленіум», 2022) Писаренко, Надія Василівна; Pysarenko, Nadiia; Писаренко, Надежда Васильевна; Кашина, Ганна Сергіївна; Kashyna, Hanna; Кашина, Анна Сергеевна; Ніколаєва, Світлана Петрівна; Nikolaieva, Svitlana; Николаева, Светлана Петровна; Стенічева, Інна Борисівна; Stenicheva, Inna; Стеничева, Инна Борисовна; Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаМета статті полягає у визначенні особливостей цінової стратегії, що впливає на ефективність управління підприємством. Методологія дослідження базується на використанні загальнонаукових і специфічних методів, зокрема: аналізу та синтезу, індукції і дедукції, моделювання, систематизації та узагальнення. Наукова новизна отриманих результатів зумовлена обґрунтуванням цінової політики підприємства, що формується в межах загальної стратегії підприємства та містить цінову стратегію і цінову тактику. Висновки. ціноутворення належить до одного з найбільш складних і відповідальних розділів управління. на теперішній час значна частина підприємців не повною мірою володіє знаннями складного механізму ціноутворення на товари й послуги. У результаті в процесі підприємницької діяльності допускають серйозні прорахунки при обґрунтуванні рівня цін, що позначається на кінцевих фінансових результатах, у деяких випадках призводить до суттєвих збитків, а іноді й банкрутства підприємства. The purpose of the article is to determine the features of the pricing strategy that affects the effectiveness of enterprise management. The research methodology is based on the use of general scientific and specific methods, in particular: analysis and synthesis, induction and deduction, modeling, systematization and generalization. The scientific novelty of the obtained results lies in the substantiation of the pricing policy of the enterprise, which is formed within the general strategy of the enterprise and includes the pricing strategy and pricing tactics. The article defines that in general the company’s strategies are developed at four different organizational levels: corporate, business, functional and operational. It is determined that the pricing strategy should take into account the needs of consumers and ensure long-term satisfaction of these needs through the optimal combination of internal strategy of the enterprise and the parameters of the external environment in the long-term marketing strategy. It was found that the pricing policy is implemented through pricing strategies. The efficiency of the pricing policy of enterprises is studied, which largely depends on the principles used during its formation. Conclusions. Pricing is one of the most complex and responsible sections of management. Currently, a significant number of entrepreneurs do not fully possess the theoretical and practical knowledge of the complex pricing mechanism for goods and services. As a result, in the process of entrepreneurial activity serious miscalculations are allowed in substantiating the price level, which affects the final financial results, in some cases leads to significant losses and sometimes to bankruptcy of the enterprise. Цель статьи состоит в определении особенностей ценовой стратегии, влияющей на эффективность управления предприятием. Методология исследования базируется на использовании общенаучных и специфических методов, в частности: анализа и синтеза, индукции и дедукции, моделирования, систематизации и обобщения. Научная новизна полученных результатов заключается в обосновании ценовой политики предприятия, которая формируется в рамках общей стратегии предприятия и включает ценовую стратегию и ценовую тактику. Выводы. ценообразование относится к одному из наиболее сложных и ответственных разделов управления. В настоящее время значительная часть предпринимателей не в полной мере владеет знаниями сложного механизма ценообразования на товары и услуги. В результате в процессе предпринимательской деятельности допускают серьезные просчеты при обосновании уровня цен, что сказывается на конечных финансовых результатах, в ряде случаев ведет к существенным убыткам, а иногда и банкротству предприятия.