крм2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing крм2024 рік by Author "Романенко, Лариса Федорівна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості використання маркетингу в соціальних мережах підприємства у сфері б’юті-індустрії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-06) Бочковська, Анна Володимирівна; Bochkovska, Anna; Романенко, Лариса ФедорівнаБ’юті-сфера є однією із секторів економіки, що розвиваються динамічно та швидко. В наш час головною запорукою успішного ведення бізнесу у сфері краси є створення та ефективного ведення СММ підприємства. В роботі проаналізовано використання маркетингових інструментів в соціальних мережах ТОВ «РУШ», яка володіє ТМ «Лінія магазинів ЕВА». Розроблено рекомендації ведення соціальних мереж, складено контент-плани та проведені розрахунки ефективності. The beauty industry is one of the sectors of the economy that are developing dynamically and quickly. Nowadays, the main guarantee of successful business in the field of beauty is the creation and effective management of the SMM of the enterprise. The work analyzes the use of marketing tools in social networks of LLC «RUSH», which owns the TM «Line of stores EVA». Recommendations for managing social networks were developed, content plans were drawn up and efficiency calculations were carried out.