Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу by Author "Martsyniuk, Andrii"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингове управління транспортно-експедиційними послугами(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Марцинюк, Андрій Петрович; Martsyniuk, Andrii; Сандул, Марія СтаніславівнаМетою дослідження є підвищення ефективності діяльності транспортно-експедиційного підприємства на основі вдосконалення маркетингової діяльності. Об’єктом дослідження є процеси розвитку міжнародного ринку транспортно-логістичних послуг. Предметом дослідження є умови, фактори, методи та інструменти маркетингового менеджменту для підвищення експортної конкурентоспроможності вітчизняних транспортно-експедиторських компаній на міжнародних ринках. У ході дослідження визначено сутність маркетингових концепцій і технології управління; висвітлення сучасних напрямків та інструментів підвищення ефективності маркетингової підтримки експорту транспортно-логістичних послуг; проведено аналіз детермінант конкурентоспроможності компаній-експортерів транспортно-експедиторських послуг у сучасних умовах. Досліджено стан, тенденції та проблеми розвитку світового ринку транспортно-експедиційних послуг, проведено аналіз основних гравців світового ринку транспортно-експедиційних послуг; надано характеристику експортної конкурентоспроможності українських транспортно-експедиторських компаній на міжнародному ринку. Проведено аналіз досвіду та актуальних проблем управління маркетингом українських транспортно-експедиторських компаній; ідентифіковано інноваційні маркетингові рішення компаній – ключових постачальників транспортно-експедиційних послуг в умовах глобальної турбулентності; аналіз інструментів і методів посилення конкурентних переваг українських транспортно-експедиторських компаній на ключових зовнішніх ринках. The purpose of the research is to improve the efficiency of the transport and forwarding company based on the improvement of marketing activities. The object of research is the development processes of the international market of transport and logistics services. The subject of the study is the conditions, factors, methods and tools of marketing management to increase the export competitiveness of domestic transport and forwarding companies on international markets. During the research, the essence of marketing concepts and management technology was determined; coverage of modern directions and tools for increasing the effectiveness of marketing support for the export of transport and logistics services; the analysis of the determinants of the competitiveness of companies exporting transport and forwarding services in modern conditions was carried out. We investigated the state, trends and problems of the development of the world market of transport and forwarding services, carried out an analysis of the key players of the world market of transport and forwarding services; provided a description of the export competitiveness of Ukrainian transport and forwarding companies on the international market. An analysis of the experience and current problems of marketing management of Ukrainian transport and forwarding companies was carried out; identified innovative marketing solutions of companies – key providers of transport and forwarding services in conditions of global turbulence; an analysis of tools and methods for strengthening the competitive advantages of Ukrainian freight forwarding companies in key foreign markets.