Browsing by Author "Derevianko, Olena"
Now showing 1 - 12 of 12
Results Per Page
Sort Options
Item Corporate reputationmanagement: theory and applied rating approach(Liha-Pres, 2019) Derevianko, Olena; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Деревянко, Елена ГеоргиевнаItem Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2002) Покропивний, Сергій Федорович; Соболь, Сергій Миколайович; Швиданенко, Генефа Олександрівна; Shvydanenko, Henefa; Швиданенко, Генефа Александровна; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, Olena; Деревянко, Елена ГеоргиевнаУ другому, значно доповненому, виданні навчального посібника викладено теоретичні, методологічні й практичні питання бізнес-планування як сучасного важливого напрямку становлення та розвитку підприємництва в Україні. Подано детальну характеристику бізнес-плану, його структури, логіки розробки та оформлення змісту окремих розділів. Наведено практичні приклади бізнес-планів.Item Контролінг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Швиданенко, Генефа Олександрівна; Shvydanenko, Henefa; Швиданенко, Генефа Александровна; Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Лаврененко, Валентина Витальевна; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, Olena; Деревянко, Елена Георгиевна; Приходько, Людмила Миколаївна; Pryhodko, Ludmyla; Приходько, Людмила НиколаевнаУ навчальному посібнику послідовно викладено теоретичні, методологічні та практичні питання формування та організації системи контролінгу на підприємстві її інтеграції до загальної системи управління підвищення ефективності прийняття управлінських рішень, збільшення гнучкості та адаптованості підприємства до динамічних умов ринкового середовища.Item Організаційний розвиток підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2005) Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Лаврененко, Валентина Витальевна; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, Olena; Деревянко, Елена Георгиевна; Тоцький, Володимир ІвановичУ посібнику викладено навчально-методичні матеріали, призначені для самостійного опанування та поглиблення вивчення курсу «Організаційний розвиток підприємства». До складу посібника увійшли навчальні ситуації, кейси, розрахункові завдання, складені за матеріалами як вітчизняного, так і закордонного досвіду, тестові питання для контролю засвоєння знань. Кращому сприянню у вивченні курсу мають слугувати методичні поради щодо вивчення тем курсу, питання для проведення семінарських та практичних занять, теми рефератів, а також організаційно-методичні матеріали для проведення підсумкового контролю знань. Для викладачів, аспірантів, слухачів магістерських та бакалаврських курсів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів України.Item Про можливості використання окремих положень теорії контрактів в репутаційному менеджменті(International Development Institute – Africa (IDIA), 2018-10-12) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, OlenaВ результаті аналізу літературних джерел доведено, що питання застосування положень теорії відносинних (реляційних) контрактів для забезпечення стабільності бізнесу в довгостроковому періоді засобами репутаційного менеджменту є перспективним і потребує подальшого розвитку. By conducting a literature review, it is proved that the application of certain provisions of the theory of relational contracts to ensure business stability by reputation management is promising and requires further development.Item Репутаційний менеджмент у системі стратегічного управління підприємством(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-11) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, Olena; Деревянко, Елена ГеоргиевнаItem Репутація як фактор споживчого вибору продуктів харчової промисловості(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09-02) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, Olena; Деревянко, Елена ГеоргиевнаУ статті висвітлено фактори, що визначають вибір споживачами продуктів харчування, розкрито вплив бренду та репутації компанії, а також каналів отримання інформації про них, на споживчий вибір. Доведено, що на сьогодні змінюється технологія взаємодії компаній із зовнішнім середовищем, яке висуває вимоги до підвищення суспільної цінної діяльності компаній та їх відкритості. Як наслідок, управлінські зусилля зміщуються з бренд-менеджменту до корпоративно-відповідального управління репутацією.Item Репутація і вартість брендів підприємств харчової промисловості України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015-11-04) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, Olena; Деревянко, Елена ГеоргиевнаАвтор аналізує тенденції формування вартості брендів і репутації підприємств українського харчопрому з позиції їх репутаційного менеджменту. Визнані бренди вітчизняного харчопрому спираються в першу чергу не на PR, а на високу якість продукції і ефективно побудовані бізнес-процеси як базис репутаційного менеджменту; рейтинги засвідчують високу вартість цілісних брендів, що виконують свої обіцянки, де стекхолдери компанії свідомо стають послами свого бренду. Для посилення брендів компанії харчопрому активно користуються послугами стратегічного і оперативного PR-консалтингу зовнішніх комунікаційних агенцій. Відомі і, відповідно, дорогі бренди на інструментально-технологічному рівні для підвищення вартості використовують брендинг: формулюється суть бренду, визначаються його атрибути і цінності, розробляється легенда бренду та комунікативна політика.Item Современные тренинговые технологии обучения ведению бизнеса(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2001) Деревянко, Елена Георгиевна; Derevianko, Olena; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Репина, Инна Николаевна; Riepina, Inna; Рєпіна, Інна Миколаївна; Дубинский, А. Г.; Павленко, Анатолий Фёдорович; Степаненко, Сергей Васильевич; Швиданенко, Генефа АлександровнаУчебно-методическое пособие «Современные тренинговые технологи обучения ведению бизнеса» рассматривает принципы внедрения инновационных методов обучения в процесс подготовки (переподготовки) специалистов для сферы предпринимательства.Item Сучасні тренінгові технології навчання ведення бізнесу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2001) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, Olena; Деревянко, Елена Георгиевна; Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, Inna; Репина, Инна Николаевна; Дубинський, О. Г.; Павленко, Анатолій Федорович; Степаненко, Сергій Васильович; Швиданенко, Генефа ОлександрівнаНавчально-методичний посібник «Сучасні тренінгові технології навчання ведення бізнесу» розглядає принципи впровадження інноваційних методів навчання у процес підготовки (перепідготовки) спеціалістів для сфери підприємництва.Item Управління ресурсами підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014) Швиданенко, Генефа Олександрівна; Shvydanenko, Henefa; Швиданенко, Генефа Александровна; Бутнік-Сіверський, Олександр Борисович; Бутник-Сиверский, Александр Борисович; Кукоба, Володимир Павлович; Kukoba, Volodymyr; Кукоба, Владимир Павлович; Олексюк, Олексій Іванович; Oleksiuk, Oleksii; Олексюк, Алексей Иванович; Павленко, Ірина Анатоліївна; Pavlenko, Iryna; Павленко, Ирина Анатольевна; Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andrii; Федорченко, Андрей Васильевич; Федонін, Олексій Сергійович; Федонин, Алексей Сергеевич; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, Olena; Деревянко, Елена Георгиевна; Дзюбенко, Любов Миколаївна; Dziubenko, Liubov; Дзюбенко, Любовь Николаевна; Дмитренко, Артем Іванович; Dmytrenko, Artem; Дмитренко, Артем Иванович; Долгова, Людмила Іванівна; Dolhova, Liudmyla; Долгова, Людмила Ивановна; Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Лаврененко, Валентина Витальевна; Клименко, Світлана Михайлівна; Klymenko, Svitlana; Клименко, Светлана Михайловна; Криворучкіна, Олена Володимирівна; Kryvoruchkina, Olena; Криворучкина, Елена Владимировна; Кужель, Вячеслав Миколайович; Kuzhel, Viacheslav; Кужель, Вячеслав Николаевич; Кузьменко, Олена Михайлівна; Kuzmenko, Olena; Кузьменко, Елена Михайловна; Кузьомко, Володимир Миколайович; Kuzomko, Volodymyr; Кузёмко, Владимир Николаевич; Литюга, Юлія Володимирівна; Lytiuha, Yuliia; Литюга, Юлия Владимировна; Петренко, Людмила Анатоліївна; Petrenko, Liudmyla; Петренко, Людмила Анатольевна; Приходько, Людмила Миколаївна; Pryhodko, Liudmyla; Приходько, Людмила Николаевна; Ревуцька, Наталія Віталіївна; Revutska, Nataliia; Ревуцкая, Наталия Витальевна; Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, Inna; Репина, Инна Николаевна; Семенчук, Аліна Олександрівна; Semenchuk, Alina; Семенчук, Алина Александровна; Шергіна, Лідія Антонівна; Sherhina, Lidiia; Шергина, Лидия Антоновна; Ямненко, Галина Євгенівна; Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина Евгеньевна; Зайцева, А. В.; Бігунова-Новікова, Зоя Олександрівна; Бойченко, Катерина Степанівна; Boichenko, Kateryna; Бойченко, Екатерина Степановна; Смирнов, Євген Валерійович; Smiynov, Yevhen; Смирнов, Евгений Валерьевич; Гусєва, Ірина Юріївна; Huseva, Iryna; Гусева, Ирина Юрьевна; Наконечна, Дарина Юріївна; Nakonechna, Daryna; Наконечная, Дарина Юрьевна; Сорока, Неля Вячеславівна; Soroka, Nelia; Сорока, Неля Вячеславовна; Сотнікова, Д.; Янголь, Ганна Вікторівна; Yangol, Hanna; Янголь, Анна Викторовна; Музиченко, Т. В.Монографію присвячено висвітленню сучасного бачення ресурсної теорії та потенціалу прирощення ефективності на засадах управління ресурсами в новій інформаційній економіці.Item Інституціоналізація та імплементація репутаційного менеджменту на підприємствах(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016-10-13) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, OlenaСтаттю присвячено розвитку фундаментальних засад управління репутацією підприємств і розробці його методологічного забезпечення. За результатами дослідження обґрунтовано концептуальний підхід до формування системи репутаційного менеджменту шляхом децентралізації управління репутацією підприємств і активізації співпраці з ключовими стейкхолдерами.