Browsing by Author "Kalashnyk, Ivan"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз та моделювання ціни автомобілів на вторинному авторинку Німеччини(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-22) Калашник, Іван Олександрович; Kalashnyk, Ivan; Мазур, Маргарита ВікторівнаМетою виконання кваліфікаційної бакалаврської роботи є вивчення та аналіз динаміки цін на вторинному авторинку автомобілів Німеччини, виявлення основних факторів, що впливають на цінову політику, та моделювання ціни автомобілів за допомогою регресійного аналізу. Об’єкт дослідження – ціна автомобілів на вторинному авторинку Німеччини. Предмет дослідження – методи аналізу та математичного моделювання ціни автомобілів на вторинному авторинку в Німеччині. The objective of the bachelor’s qualification thesis is to study and analyze the price dynamics in the secondary car market in Germany, identify the main factors influencing the pricing policy, and model car prices using regression analysis. The subject of the research is the price of cars in the secondary car market in Germany.The object of the research is the methods of analysis and mathematical modeling of car prices in the secondary car market in Germany.Item Аналіз та моделювання ціни автомобілів на вторинному авторинку Німеччини(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-22) Калашник, Іван Олександрович; Kalashnyk, Ivan; Мазур, Маргарита ВікторівнаМетою виконання кваліфікаційної бакалаврської роботи є вивчення та аналіз динаміки цін на вторинному авторинку автомобілів Німеччини, виявлення основних факторів, що впливають на цінову політику, та моделювання ціни автомобілів за допомогою регресійного аналізу. Об’єкт дослідження – ціна автомобілів на вторинному авторинку Німеччини. Предмет дослідження – методи аналізу та математичного моделювання ціни автомобілів на вторинному авторинку в Німеччині. The objective of the bachelor’s qualification thesis is to study and analyze the price dynamics in the secondary car market in Germany, identify the main factors influencing the pricing policy, and model car prices using regression analysis. The subject of the research is the price of cars in the secondary car market in Germany. The object of the research is the methods of analysis and mathematical modeling of car prices in the secondary car market in Germany.