Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Ovdiienko, O. V."

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Удосконалення системи класифікаційних ознак логістичної інфраструктури
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Григорак, М. Ю.; Hryhorak, M. Yu; Овдієнко, О. В.; Ovdiienko, O. V.
    Ефективне використання ресурсного потенціалу інфраструктурної системи є одним з основоположних факторів росту та прогресу національного господарства, тому логістична інфраструктура, що є її складовою, нами розглядається як базис для підтримання стабільності економіки країни та драйвер її розвитку. З огляду на зазначене, в статті досліджено теоретичне та практичне підґрунтя розширення та структуризації системи класифікаційних ознак поділу логістичної інфраструктури на види. Актуальність розгляду даного питання зумовлена тим, що світова інфраструктура, в тому числі і логістична, зазнавши значних змін від часу закінчення Другої світової війни, розвиваючись неймовірно швидкими темпами та обсягами, не здатна задовольнити сучасні потреби, що може стати значною перешкодою на шляху розвитку багатьох регіонів. Відповідно, як урядовими структурами, так і науково-практичними школами та представниками бізнес-середовища розробляються та пропонуються до впровадження велика кількість інвестиційних проектів, направлених на модернізацію та оновлення об’єктів логістичної інфраструктури. Але все це справедливо, в більшості, для жорсткої логістичної інфраструктури, яка в будь-якому випадку зношується і фізично, і морально, в той час як величезний потенціал м’якої логістичної інфраструктури, яка має здатність до самооновлення та актуалізації відповідно до потреб часу, недооцінюється та не використовується в повному обсязі. Зазначимо, що поділ логістичної інфраструктури на два типи, жорстку та м’яку, не означає їх відчуження одна від одної та функціонування відокремлено, а має на меті їх спільне вивчення з метою пошуку можливих варіантів взаємозв’язків для розробки інноваційних проектів, заснованих на синергії від взаємодії. Effective use of the infrastructure system’s resource potential is one of the fundamental factors of the growth and progress of the national economy, therefore, we consider the logistics infrastructure, which is known as it part, as a basis for country’s economy sustainability support and a driver for its development. In view of this, the paper investigates the theoretical and practical grounds for expanding and structuring the classification system of the logistics infrastructure division into different types. This issue topicality is caused by the fact that the global infrastructure, including logistics, had undergone significant changes since the Second World War’s end, developing at an incredibly fast pace and volumes, is still unable to meet modern needs, which can become a significant obstacle to development of many regions. Accordingly, both government structures and scientific-practical schools and business environment representatives are developing and proposing for implementing a large amount of investment projects aimed at modernizing and updating the logistic infrastructure objects.But all this is fair, in the majority, for a hard logistics infrastructure, which in any case wears off both physically and morally, while the enormous potential of a soft logistics infrastructure that has the ability to upgrade and update according to the needs of time, underestimated and not used in full. It should be noted that the logistics infrastructure division into two types, hard and soft, does not mean that they are alienated from one another and function separately, but aims at collaborating with them in order to find possible interconnection options for the development of innovative projects based on synergy from such interaction.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback