Browsing by Author "Polonets, Volodymyr"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування маркетингових стратегій на основі збалансованої системи показників(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-01-25) Полонець, Володимир Миколайович; Polonets, Volodymyr; Полонец, Владимир НиколаевичСтаття, присвячується одній з найбільш актуальних проблем маркетингу, яка безпосередньо торкається практичного застосуванням стратегічного маркетингу та маркетингових концепцій на підприємствах. Проблематика статті полягає в площині знаходження відповідні на питання: «На основі яких показників мають формуватись маркетингові стратегії підприємства, за допомогою яких показників оцінювати їх ефективність»? У статті співставленні різні підходи до вирішення даної проблеми, виявлені спільні риси, зроблено порівняння концепцій кожної моделі. Розглянуті основні перешкоди, які виникають під час впровадження системи збалансованих показників на підприємстві, запропоновано їх класифікацію та шляхи подолання.